Latvijas Reitingi

11. b klase un skolotājas D. Ruhmane un B. Kaupasa ziņo no Zviedrijas

10. aprīļa vakars
    Esam gatavi ceļojumam! Iekārtojāmies prāmja kajītēs un devāmies nelielā pastaigā pa klāju, uzņēmām selfiju :), vēlāk devāmies gardās vakariņās pie zviedru galda :)
    11. aprīlis
    Ap 11:00 ieradāmies Stokholmas ostā, kur mūs sagaidīja sen nesatiktie zviedru draugi. Devāmies uz Stokholmas vecpilsētu. Ekskursiju vadīja zviedru skolēni. Redzējām gan sardzes maiņu pie greznās pils, gan pastaigājāmies pa vecpilsētas ieliņām un priecājāmies par Stokholmas arhitektūru, nopirkām arī kafiju "Espresso House". Apmeklējām moderno iepirkšanās centru un vēlāk ieturējām ļooooti gardu maltīti vienā no labākajiem Zviedrijas šefpavāru restorāniem "Rolfs Kök", kurš ir ieguvis Micheline zvaigzni. Pēc garā brauciena no Stokholmas uz Norčepingu ieradāmies Hāgas ģimnāzijā un iepazināmies ar skolu. Vēlāk skolā visi kopīgi ēdām picas, komunicējām, klausījāmies mūziku - jauki pavadījām laiku. Pēc tam bija brīvais laiks, kad devāmies pastaigā pa Norčepingu.

12. aprīlis
    Cēlāmies 7.00 un ieturējām brokastis. 8.10 ar tramvaju braucām uz Hāgas ģimnāziju. Skolā grupās kopā ar zviedru skolēniem piedalījāmies 3 mācību stundās - ķīmijā, sociālajās zinībās un angļu valodā. Ķīmijā bija jāveic dažādi eksperimenti, bet sociālajās zinībās un angļu valodā diskutējām, iepazīstot zviedrus daudz labāk. Kopīgi paēdām pusdienas skolas ēdnīcā, apmeklējām Norčepingas vizualizācijas centru, visi kopā devāmies ekskursijā pa Norčepingu.
    Vakarā skolā Taco party iesākās ar jaukām sarunām un dažādu taco veidošanu. Pēc jaukās maltītes zviedru skolēni mūs pārsteidza ar atvadu suvenīriem no Norčepingas.

13. aprīlis
    Šorīt paēdām pēdējās brokastis, sakrāmējām somas un "izčekojāmies" no viesnīcas. Tad devāmies uz skolu, kur atstājām mantas. Vēlāk zviedri mūs aizveda uz Norčepingas pilsētas muzeju, kura gids mūs veda informatīvā tūrē pa pilsētu, pastāstot par tās vēsturi.
    Esam atpakaļ Hāgas ģimnāzijā un jau kāpjam autobusā, kurš mūs aizvedīs uz Stokholmu. Tad prāmis uz Rīgu. Gaidiet mājās!